Рекомендуємо  

prezident
vr
uryad
rada
kyevrada
rda
Володарська районна рада
regcenter
   

Форма входу  

   
   

Статистика  

Сьогодні 6

Вчора 27

За тиждень 130

За місяць 939

Всього 14661

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

   

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

   

ЗВІТ
селищного голови Слободського Ю.В. про роботу селищної ради та її
виконавчого комітету
в 2017 році

      Шановні жителі селища, депутати, члени виконкому, працівники селищної ради та комунального підприємства «Володарка»!
Одним із принципів здійснення місцевого самоврядування, відповідно до статті 4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», є підзвітність та відповідальність перед територіальною громадою.
    Сьогодні я хочу прозвітувати перед Вами про організацію роботи селищної ради, її виконавчого комітету, постійних комісій в 2017 році.


    Хочу відмітити, що свою роботу я будував перш за все виходячи з вимог та повноважень, наданих Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» і вона є невіддільною від роботи нашого депутатського корпусу, роботи виконавчого комітету, роботи посадових осіб селищної ради і роботи КП «Володарка».
   Одним з головних завдань, як голова ради, я вбачаю у злагодженій роботі постійних депутатських комісій, роботі депутатів під час сесійних засідань, координації роботи з виконавчим комітетом селищної ради, з районними службами, з осередками політичних партій та громадських організацій.
    Активну позицію з реалізації суспільних питань проявляють депутати селищної ради, які представляють інтереси територіальної громади і приймають від її імені рішення.
    До Володарської селищної ради було обрано 26 депутатів. На сьогоднішній день працює 24 депутати.
Селищною радою утворено п’ять постійних комісій, які діють за дорученням ради або з власної ініціативи. На своїх засіданнях комісії готують та вивчають проекти програм, бюджету, звітів, питання життєдіяльності селища, які вносяться на розгляд ради, готують висновки та рекомендації, здійснюють контроль за виконанням рішень ради.
Засідання комісій проводяться відкрито і гласно.
Систематична робота постійних комісій дає можливість глибше вникати в проблеми селища, проблеми кожної вулиці, кожного будинку, прибудинкової території.
     В 2017 році проведено 35 засідань постійних комісій, 4 з них були спільними.
За активною участью членівкомісій неодноразово вносились зміни до бюджету селища та селищних програм на 2017рік, були проведені:
– обстеження об’єктів на яких першочергово планувалось проведення робіт по благоустрою, зокрема ремонту доріг в селищі;
– багаторазові виїзди на об’єкти по селищу, стосовно яких приймались рішення по врегулюванню земельних відносин з відповідними рекомендаціями та висновками. Саме за рекомендаціями постійних комісій було включено до порядку денного сесій біля десяти проектів рішень, з питань, які вимагали нагального вирішення. Практично всі питання, які розглядались на сесіях, попередньо обговорювались на засіданнях постійних комісій і, саме злагоджена робота постійних комісій – це основа оперативного і чіткого проведенн пленарних засідань селищної ради.
    В 2017році було проведено 6 пленарних засідань, прийнято 108 рішень селищної ради.
Відкритість пленарних засідань дає можливість бути присутніми на них мешканцям селища, громадським організаціям. На сесію запрошуються керівники установ і організацій селища.
    Гласність у роботі ради забезпечується шляхом оприлюднення на офіційному сайті селищної ради прийнятих рішень.
Щомісяця проводилися засідання виконавчого комітету на яких прийнято 87 рішень з проблемних та оперативних питань життєдіяльності селища. Одним із таких питань є зміни тарифів для населення.
     Одним з важливих завдань в роботі селищної ради я вбачаю роботу по виконанню наказів виборців, зверненнях депутатів та депутатських запитах. З цією метою пропозиції, зауваження, які висловлюються депутатами на сесіях, узагальнюються та надсилаються до виконання відповідальним особам і перебувають на постійному контролі селищної ради, а депутатські запити направляються на розгляд сесії.Я дякую депутатам за ініціативу. Багато пропозицій залишились не вирішеними, але вонибудуть вирішуватися в 2018році.
    Виконуючи Закон України «Про звернення громадян» селищна рада та виконавчий комітет значну увагу приділяє роботі зі зверненнями громадян. Адже звернення громадян – це постійний зв’язок між органами місцевого самоврядування та громадськістю, це фактор суспільно-політичної та економічної стабільності у селищі.
   За 2017рік до Володарської селищної ради надійшло1023 письмових звернень громадян, що на 26 звернень більше ніж за 2016 рік.
Керівництво селищної ради проводить прийом громадян кожного робочого дня. На особистому прийомі у мене побувало 225 громадян. Поряд з цим проводиться прийом звернень щодо надання інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Так, упродовж січня-грудня 2017 року на адресу селищної ради надійшло та опрацьовано 5 інформаційних запитів.
   По структурі надходжень найбільше звернень надійшло по земельних питаннях, житлово-комунальному господарству. Збільшення звернень по земельних питаннях відбулося за рахунок звернень від учасників АТО щодо виділення земельних ділянок для будівництва житла. За 2017 рік надійшло13 таких звернень (станом на 25.02.2018 р. – 77).Крім того до селищної ради звернулося понад 4366 громадян за довідками та актами обстеження матеріально-побутових умов.
   На прийомі в органі реєстрації місця проживання/перебування громадян побувало 713 громадян. Із них з питань реєстрації /зняття з реєстрації 639 громадян. На 74 осіб накладено адміністративне стягнення за порушення міграційного законодавства.
Більша половина звернень, які надходили на адресу селищної ради розглядалися на засіданнях виконавчого комітету, сесіях ради, депутатських комісіях і по їх вирішенню приймалися відповідні рішення.


    Великою мірою в оцінці діяльності селищної ради є робота КП «Володарка». В минулому році ця організація працювала стабільно і результативно.
Благоустрій:
1. До Пасхи та Дня незалежності прибрано та побілено селище (бордюри, стовпи, дерева), пофарбовано металеві конструкції.
2. До провід прибрано кладовище, вивезено сміття, завезено пісок, землю.
3. Встановлено знаки, зроблено тротуарну розмітку; проведено ямковий ремонт доріг селища.
4. Проведено ревізію та ремонт вуличного освітлення, встановлено економне (світодіодне) ФФосвітлення по вул. Миру, Кооперативна, Коцюбинського та в центрі селища.
5. Підготували пляжі та зони відпочинку на березі річки Рось до сезонного відпочинку та обладнали усім необхідним.
6. Постійно проводилось косіння бур’яну по вулицях селища та обрізання кущів.
7. Проводиться вивіз сміття (щочетверга) з приватного сектору.
8. Забезпечено щоденне прибирання території селища, стадіону, парків, зон відпочинку та інших територій.
9. Прочищено ливневі стоки на чорнобильському поселенні.
10. Підготовлено техніку та комунікації до осінньо-зимового періоду, заготовлено сіль, пісок, гранвідсів в достатній кількості.
11. Проведено санітарну обрізку дерев біля меморіалу Слави, по пров. Жовтневому, проводиться така робота по вул. Миру.
12.3роблено відведення ливневих стоків по вул. Будівельній, Шкільній, Армійській, Гагаріна, Зарічній.
13. Встановлено інформаційні таблички з назвами вулиць селища.
14. Встановлено 2 автобусні зупинки по вул. Кооперативній та вул. Будівельна.
15. Встановлено 2 дитячі майданчики (вул. Дружби, парк відпочинку на березі р. Рось).
16. На стадіоні встановлено футбольний та тренажерний майданчики, тенісні столи, замінено огорожу стадіону на сучасний паркан.
17. Придбано 2 механічні снігоприбиральні машини для чищення тротуарів, 2 мотокоси та бензопилу.

Житловий фонд:

1. До Пасхи та Дня незалежності прибрано та побілено житловий фонд, пофарбовано металеві конструкції.
2. Проведено частковий капітальний та ямковий ремонт під’їздних шляхів житлового фонду селища.
3. Проведено ревізію, ремонт освітлення та дитячих майданчиків.
4. Завершено ремонт та облицювання плиткою сходів.
5. Проведено частковий капітальний ремонт покрівлі будинку №60 по вул. Коцюбинського.
6. Зроблено обмостку 4-х будинків ( по вул. Миру 17,28,37,39).
7. Проведено огляд та ремонт димовентканалів (акти подано у Володарське відділення ФЕГГ).
8. Встановлено сміттєві контейнери для роздільного збору відходів.
9. Підготовлено житловий фонд до експлуатації в осінньо-зимовий період.
10. Проведено санітарну чистку дерев та кущів.
11. Забезпечено щоденне прибирання прибудинкової території та косіння бур’яну.
12. Забезпечено постійне проведення аварійно-ремонтних робіт.

Водопостачання та водовідведення:

1. Двічі на рік проведено хлорування водогону (сама вода на протязі року хлоркою не обробляється).
2. Замінено насосне обладнання на скважині №3.
3. Замінено покрівлю складського приміщення ВОС та трансформаторої установки.
4. Замінено насосне обладнання КНС №2.
5. Постійно проводяться аварійно-відновлювані роботи.
6. Придбано сучасну механічну систему для прочистки каналізаційних труб.
7. Придбано автомобіль «Газель-дует» для аварійної бригади.
8. Зроблено накриття для зберігання спецтехніки.

Тепломережа:

1. Основна проблема - ціна на газ та трубопроводи підприємств та організацій, які не обслуговуються взагалі.
2. Всі технічні проблеми вирішено на протязі року, тепло подано вчасно.

3. НАК «Нафтогаз України» договір на ліміти на газ для тепломереж надає з 20 жовтня по 31 березня. що є проблемою.

Фінансова діяльність:

За 2017 рік підприємством надано послуг на загальну суму 15 582,8 тисячі гривень, отримано коштів за надані послуги 15 248,4 тисячі гривень. Сума заборгованості за надані послуги станом на 01.01.2018 року становить 334,4 тисячі гривень.


з/п                        вид послуг                       надано послуг            отримано коштів                    сума заборгованості
1.                теплопостачання                          8 247,0                           7 741,3                                    505,7 І
2.   водопостачання та водовідведення            2 514,6                          2 902,3                                      -387,7
4
3   утримання будинків та
        прибудинкових
         територій                                              1 654,4                             1 483,1                                     171,3
4.     вивіз ТПВ                                                 96,7                                  84,0                                        12,7
5.    інші послуги                                              613,1                               608,1                                        5,0
6.  ритуальні товари                                         293,5                               266,1                                        27,4
7.   ритуальні послуги                                      157,5                              157,5                                          0
8.
благоустрій та спортивні споруди                    2 006,0                            2 006,0                                       0                   

1. Податки — 2 856,5 тис. грн.;
2. Заробітна плата - 3 541,7 тис. грн. (без нарахованої суми податків);
3. Плата за використаний природний газ, транспортування та розподіл становить 5 342,3 тис. грн.;
4. Електроенергія - 1 640,2 тис. грн.;
5. Придбання матеріалів - 1 266,2 тис. грн.;
6. Придбання ПММ - 726,8 тис. грн.;
7. Придбання запасних частин - 596,5 тис. грн.;
8. Витрати на оплату інших послуг- 593,3 тис. грн.:
9. Плата за вивіз ТПВ - 198,1 тис. грн.
Станом на 01.01.2018 року по підприємству рахується заборгованість з постачальниками за отримані товари на суму 1 514,6 тис. грн., а саме:
- за використаний природний газ - 1 475,4 тис. грн.;
- за придбані ПММ - 11,8 тис. грн.;
- за придбані ритуальні товари – 27,4 тис.грн.

Заборгованість з різниці в тарифах станом на 01.01.2018року становить 1638,8 тис. грн., в тому числі:

                                                       населення                                          бюджет
теплопостачання                                        0                                              231,4
водопостачання                                        480,6                                            0
водовідведення                                         437,3                                            0
житловий фонд                                          489,5                                           0
всього                                                     1 407,4                                        231,4
Середня заробітна плата по підприємству становить - 4 204,81 грн

Бюджетні відносини:

Селищний бюджет за 12 місяців 2017 року становив по доходах в сумі 11471703 грн. і по видатках в сумі 11470474 грн.

по загальному фонду селищного бюджету                                                 грн
- по доходах в сумі                                                                              11198469 
по видатках в сумі                                                                               6653233 (касові)
по спеціальному фонду селищного бюджету
- по доходах в сумі                                                                              273234 
- по видатках в сумі                                                                             4817241  (касові)

Видатки за 12 місяців 2017 року                                                           8 595 489 

Видаткизагального фонду                                                                    6653233
- 1) Державнеуправління                                                                     1699341
2)Благоустрій (КП «Володарка»)                                                          1702201
3) Фінансовапідтримка                                                                         212252
спортивнихспоруд(КП «Володарка»)
В т.ч. монтаж спорт.майданчика                                                           109616

4) Утриманнядоріг                                                                                651086
5) Благоустрій селища                                                                         637582

6) Соціальнийзахистнаселення                                                             162356
7) Різниця в тарифах КП «Володарка»                                                  1291115
8) Субвенція (поліція)                                                                          20000
9) Субвенціярайонному б-ту                                                                 277300

Видаткиспеціального фонду :                                                               4817241

1) Благоустрій селища                                                                          2551470

2) ПоповненняСтатутного фонду                                                           822000
КП«Володарка»

3) Капітальний ремонт доріг                                                                  857744
4) Придбаннякомп»ютерів (с/р)                                                             29798
5) Витрати по генплану                                                                         151263
6) Виготовленнякошторисноїдокументації                                              15000
На назаходи та роботищодовідновлення і
підтриманнясприятливогогідрологічного
режиму та санітарного стану р. Рось
з метою захистувідпідтоплення та затоплення
територійсмт.ВолодаркаКиївськоїобласті

7) Співфінансування по Програмі енергозбереження
(підвищення енергоефективності) Київської області
на 2017 – 2020 роки по об’єкту (Реконструкція
вуличного освітлення по вул. Миру, вул. Зарічна,
вул. Кооперативна, вул. Коцюбинського в смт
Володарка Володарського району Київської
області.)                                                                                                216570
8) Співфінансування по Програмі будівництва,
реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури
Київської області на 2016 – 2017 роки по об’єкту
(Капітальний ремонт дороги по вулиці Дружби в смт Володарка Володарського району Київської області 107050
9) Різниця в тарифах КП «Володарка» з держ.бюджету                           59780
10) Зарплата(50% найманих з ц/з)                                                         5381
- Нарахування на зарплату                                                                    1184

Шановні присутні!
Ми всі добре знаємо і розуміємо, що проблем у селищі ще дуже багато.
Вирішення їх буде залежати перш за все від надходжень коштів у селищний бюджет, від раціонального їх використання, від згуртування всіх зацікавлених до вирішення цих проблем.
Завершуючи свій виступ, хочу подякувати депутатам, членам виконавчого комітету, працівникам апарату селищної ради, працівникам КП «Володарка» за порозуміння, підтримку в роботі, в цілому конструктивну і ділову співпрацю у розв’язанні питань соціально-економічного розвитку селища.

You have no rights to post comments

   
   

вулиця Кооперативна, 9,

смт Володарка,

Київська область, 09301

тел. (04569) 5-13-64 , 5-13-67

   
© Володарська селищна рада