Календар новин  

Серпень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
   

Рекомендуємо  

prezident
vr
uryad
rada
kyevrada
rda
Володарська районна рада
regcenter
   

Форма входу  

   
   

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

   
         Загальнонаціональний правопросвітницький проект “Я МАЮ ПРАВО!”
має на меті навчити громадян користуватися своїми правами та захищати їх у разі порушення.
pravo.minjust.gov.ua
0 800 213 103
        МАЄШ ПИТАННЯ?
        Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги цілодобово та безкоштовно 
 у межах України
pravo.minjust.gov.ua/kontakti
        Найближчий центр надання правової допомоги
  ЗАХИЩАЙ СВОЇ ПРАВА РАЗОМ З МІН’ЮСТОМ!
    +380 44 364-23-93
     Єдиний багатоканальний call-центр Міністерства юстиції України
   пн. - чт. 09:00-18:00, пт. 09:00-16:45
 
МІН’ЮСТ НА ЗАХИСТІ ПІДПРИЄМЦІВ!
ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС ОБШУКУ?
Перед обшуком:
- вимагати надання ухвали слідчого судді про дозвіл на обшук;
- вимагати присутності адвоката і понятих при проведенні обшуку;
- заявляти про дотримання розумних строків провадження чи оскаржувати порушення строків.
Під час обшуку:
- здійснення відеофіксації правоохоронцями є обов’язковою, а відеозапис є додатком до 
протоколу обшуку (з 1 січня 2019 року);
- за відсутності відеозапису, встановлені обставини не можуть використовуватись як доказ у суді;
- адвокат може самостійно вести відеозйомку обшуку.
 
ОБОВ’ЯЗКИ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ
Правоохоронцям забороняється:
- вилучати комп’ютерну техніку, сервери, мобільні телефони під час обшуків без дозволу суду;
- відкривати нове кримінальне провадження, якщо аналогічне вже було відкрито.
#МаскиШоуСтоп
Мін’юстом розроблено Закон № 2213-VIII, який реально захищає підприємців від незаконних дій правоохоронних органів.
Закон набрав чинності з 7 грудня 2017 року, крім норм щодо застосування під час судового розгляду 
відеозаписувальних технічних засобів, які набирають чинності з 1 січня 2019 року.
     ТВОЇ ПРАВА
- видати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження; 
протягом наступної доби після реєстрації заяви; 
- видати копію ухвали слідчого судді про дозвіл на обшук;
- обґрунтовувати вилучення оригіналів документів або їхніх копій;
- вносити заяви осіб, які присутні під час обшуку, до протоколу обшуку;
- вручити керівнику або представникові підприємства другий примірник протоколу обшуку.
Закриття кримінального провадження є обов’язковим у разі наявності постанови про закриття провадження щодо
того ж діяння з підстав:
- відсутність події злочину;
- відсутність складу злочину;
- скасована кримінальна відповідальність за діяння;
- досягнутий податковий компроміс щодо податкових зобов’язань.
 
ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС ОБШУКУ?
- перевірити службові посвідчення правоохоронців;
- дізнатися про підставу здійснення обшуку та отримати копію ухвали слідчого судді;
- правоохоронці мають право виключно на те, що написано в ухвалі про обшук;
- перевірити інформацію про залучених понятих;
- залучити адвоката;
- фіксувати на відеокамеру дії правоохоронців;
- вносити зауваження і уточнення до протоколу обшуку, отримати копію протоколу, складати акти про допущені порушення.
Ви маєте право залучити адвоката на будь-якій стадії обшуку! Відсутність адвоката означатиме, що вчинені дії та встановлені 
обставини не можуть бути використані як доказ у суді.

     В рамках правопросвітницького проекту "Я МАЮ ПРАВО!" Міністерством
юстиції України було розроблено та знято ряд інформаційних відеороликів.

Надсилаємо посилання на відео-ролики МЮУ  :

https://drive.google.com/drive/folders/1qOjmqa8Nkbh4A-3HSiyBZ6XZuJ4cKgFV

  Особа яка бажає взяти участь у конкурсі на зайняття вакантної посади державної служби, згідно ст. 25 Закону України "Про державну службу", подає в установленому порядку до конкурсної комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) у разі проведення закритого конкурсу - інші документи для підтвердження відповідності умовам конкурсу;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

  Пункт 5 статті 25 (щодо посвідчення вільного володіння державною мовою) набрав чинності з 01.05.2017 року.

26 квітня 2017 року Кабмін, Постановою №301, затвердив відповідний Порядок атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою. Згідно з даним Порядком, вищий навчальний заклад утворює відповідну комісію організовує та проводить атестацію. Перелік таких закладів, до яких можна звернутися оприлюднюється на веб-сайтах НАДС та МОН, також відповідну інформацію можна знайти на офіційних веб-сайтах ВУЗ-ів.

Атестація проводиться у три етапи:

1) приймання заяв від осіб, які претендують на зайняття посади державної служби, щодо проходження атестації;

2) проходження атестації у письмовій та усній формі;

3) визначення результатів атестації та інформування учасників атестації про них.

  Атестація може проводитися в письмовій чи в усній формі.

Атестація в усній формі включає ділову розмову за визначеним сценарієм та повідомлення-презентацію на встановлену комісією тему.

У письмовій формі - тестове завдання та письмовий переказ тексту з фахових питань. Після проходження атестації особи, які претендують на вступ на державну службу, отримують відповідні посвідчення.

Постановою КМУ від 26.04.2017р. № 301 також внесено зміни до переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності (перелік доповнено підпунктами 5-2-5-4). Тож, дана послуга є платною.

  Але, вільне володіння державною мовою можна підтвердити особам, які мають такі документи:

1) документи державного зразка про загальну середню освіту, видані до 2000 року, з оцінкою “5” за вивчення української мови;

2) документи державного зразка про загальну середню освіту, видані після 2000 року, з балом про підсумкову державну атестацію з української мови не менше 10;

3) диплом молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), бакалавра, магістра (спеціаліста) з відповідним додатком з оцінкою “відмінно” за вивчення української мови;

4) диплом бакалавра, магістра (спеціаліста) за спеціальностями українська мова та література; українська мова та література і іноземна мова; філологія.

  Особа, яка має один із зазначених у цьому пункті документів, може звернутися до уповноваженого вищого навчального закладу із заявою про видачу посвідчення на безоплатній основі. До заяви повинні бути додані копії документа про відповідний рівень освіти та усіх необхідних до нього додатків.

  Нові біометричні документи стрімко увірвалися в життя українців. В чому полягає різниця між закордонним паспортом та документом для внутрішнього використання?

  Наразі українці замість старих документів отримують біометричні паспорти нового зразка. Причому як для виїзду за кордон, так і для внутрішнього використання у вигляді ID–карток. В обидва документи вмонтовані спеціальні електронні чипи, в яких міститься уся інформація про власника. Проте їх призначення суттєво різниться.

  Так, біометричний закордонний паспорт – це документ, що посвідчує особу людини за кордоном. Такий паспорт виготовляється у формі книжечки, має тридцять чотири сторінки, куди вносяться дані про перетин кордону. Сам чип міститься в палітурці з цифровим фото власника, відсканованим підписом і відбитками пальців.

  ID-паспорт – це внутрішній документ громадянина України. Він виготовляється у вигляді картки і посвідчує особу на території нашої держави.

  Оформити біометричний закордонний паспорт можна у будь-якому підрозділі Державної міграційної служби або в паспортному сервісі. А от ID-картку – лише за місцем реєстрації особи. Ще одна суттєва різниця – закордонний біометричний паспорт, на відміну від внутрішнього, можна оформити навіть для немовляти.

  Громадянам варто пам’ятати, що такі документи мають обмежений термін дії. ID-картки для людей віком від 14 до 18 років діють чотири роки. З вісімнадцяти – десять. Закордонні ж паспорти для осіб до 16-ти років виготовляються на чотири роки. А вже з 16-ти – на десятиріччя.

  У нових документів високий рівень захисту, їх майже неможливо підробити. А завдяки внесеним біометричним даним та відбиткам пальців, таким паспортом ніхто, окрім власника, скористатися не зможе.

  Дізнатися про стан оформлення та друку біометричного паспорта можна за допомогою електронного сервісу «Перевірка стану оформлення паспорта» на офіційному веб-сайті Державної міграційної служби.

  Відповідно до чинного законодавства, паспорт громадянина України для виїзду за кордон можна оформити лише особисто і лише в одній з трьох установ: підрозділі міграційної служби, центрі надання адміністративних послуг або у сервісному центрі «Паспортний сервіс» державного підприємства «Документ». 

За перший рік роботи до бюро правової допомоги звернулося понад 370 тис. громадян

      1 вересня виповнюється рік, як у всіх регіонах України працюють бюро правової допомоги. За цей час безоплатну правову допомогу у них отримали 370 305 осіб.

     Бюро правової допомоги - всеукраїнська мережа точок доступу до безоплатної правової допомоги, що дає більше можливостей для людей, особливо для мешканців віддалених районів, реалізувати та захистити свої права.

     Сьогодні в Україні працює 432 бюро правової допомоги, що функціонують у малих містах та селищах (від 11 до 26 у кожному регіоні). Звернувшись до них або до одного з місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги на всій території України, можна отримати безоплатно як первинну, так і вторинну правову допомогу.

     Безоплатна первинна правова допомога полягає в отриманні юридичної консультації фахового юриста, доступі до необхідної правової інформації. Таку допомогу може отримати кожен, хто звернеться до бюро. Що ж до безоплатної вторинної правової допомоги, то це означає, що клієнти бюро мають змогу (у випадку необхідності та у відповідності до ст. 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу») отримати й послугу адвоката для здійснення представництва своїх інтересів у суді; а фахівці бюро представлять інтереси таких осіб у суді за окремими видами спорів.

   Володарське бюро правової допомоги також розпочало свою роботу 01 вересня 2016 року.

531 - саме стільки звернень зареєстровано до Володарського бюро правової допомоги впродовж року. Із них 90 клієнтів безоплатно змогли отримати можливість представництва своїх інтересів у судах.

    Ми щиро вдячні усім органам державної влади та місцевого самоврядування за підтримку та співпрацю, сподіваємось на плідну роботу й надалі задля забезпечення права на правову допомогу кожного, хто її потребує.

Звернутися до Володарського бюро правової допомоги можна за адресою: смт. Володарка, пл. Миру, 2, другий поверх, Тел.: (04569) 5-05-84, та/або за єдиним контакт-центром системи безоплатної правової допомоги за номером: 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України).. 

   
   

вулиця Кооперативна, 9,

смт Володарка,

Київська область, 09301

тел. (04569) 5-13-64 , 5-13-67

   
© Володарська селищна рада