Календар новин  

Серпень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
   

Рекомендуємо  

prezident
vr
uryad
rada
kyevrada
rda
Володарська районна рада
regcenter
   

Форма входу  

   
   

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

   

  Особа яка бажає взяти участь у конкурсі на зайняття вакантної посади державної служби, згідно ст. 25 Закону України "Про державну службу", подає в установленому порядку до конкурсної комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) у разі проведення закритого конкурсу - інші документи для підтвердження відповідності умовам конкурсу;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

  Пункт 5 статті 25 (щодо посвідчення вільного володіння державною мовою) набрав чинності з 01.05.2017 року.

26 квітня 2017 року Кабмін, Постановою №301, затвердив відповідний Порядок атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою. Згідно з даним Порядком, вищий навчальний заклад утворює відповідну комісію організовує та проводить атестацію. Перелік таких закладів, до яких можна звернутися оприлюднюється на веб-сайтах НАДС та МОН, також відповідну інформацію можна знайти на офіційних веб-сайтах ВУЗ-ів.

Атестація проводиться у три етапи:

1) приймання заяв від осіб, які претендують на зайняття посади державної служби, щодо проходження атестації;

2) проходження атестації у письмовій та усній формі;

3) визначення результатів атестації та інформування учасників атестації про них.

  Атестація може проводитися в письмовій чи в усній формі.

Атестація в усній формі включає ділову розмову за визначеним сценарієм та повідомлення-презентацію на встановлену комісією тему.

У письмовій формі - тестове завдання та письмовий переказ тексту з фахових питань. Після проходження атестації особи, які претендують на вступ на державну службу, отримують відповідні посвідчення.

Постановою КМУ від 26.04.2017р. № 301 також внесено зміни до переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності (перелік доповнено підпунктами 5-2-5-4). Тож, дана послуга є платною.

  Але, вільне володіння державною мовою можна підтвердити особам, які мають такі документи:

1) документи державного зразка про загальну середню освіту, видані до 2000 року, з оцінкою “5” за вивчення української мови;

2) документи державного зразка про загальну середню освіту, видані після 2000 року, з балом про підсумкову державну атестацію з української мови не менше 10;

3) диплом молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), бакалавра, магістра (спеціаліста) з відповідним додатком з оцінкою “відмінно” за вивчення української мови;

4) диплом бакалавра, магістра (спеціаліста) за спеціальностями українська мова та література; українська мова та література і іноземна мова; філологія.

  Особа, яка має один із зазначених у цьому пункті документів, може звернутися до уповноваженого вищого навчального закладу із заявою про видачу посвідчення на безоплатній основі. До заяви повинні бути додані копії документа про відповідний рівень освіти та усіх необхідних до нього додатків.

You have no rights to post comments

   
   

вулиця Кооперативна, 9,

смт Володарка,

Київська область, 09301

тел. (04569) 5-13-64 , 5-13-67

   
© Володарська селищна рада